Søk medlemskap i andre foreninger

Klikk for å legge til undertekst

Norsk journalistlag: «Informasjon og kritikk er en forutsetning for et velfungerende demokrati» Norsk Journalistlag er en fagforening for reportere, fotografer, programledere, utviklere, redigerere, analytikere, designere, eller ledere.
Norsk journalistlag

Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening: «... jobber for dine rettigheter som forfatter og oversetter. Hvis du skriver fagbøker, generell sakprosa, lærebøker, biografi, reiseskildringer, debattbøker, kokebøker, essayistikk eller oversetter sakprosa, kan du bli medlem i NFFO.
NFFO

Norsk Redaktørforening: «... har som sitt overordnede mål å sikre full informasjons- og ytringsfrihet for alle, og gode rammevilkår for frie medier.» Norsk Redaktørforening (NR) er en landsomfattende organisasjon for ansvarlige redaktører og redaksjonelle ledere i frie og uavhengige medier, som gjennom sin tilslutning til Redaktørplakaten anerkjenner redaktørens selvstendige rolle og posisjon.
Norsk redaktørforening