Tidsskrift på bibliotek – uopna skattkister

På det 73. norske bibliotekmøte; Bibliotek NÅ - katalysator for kunnskap kan du den 22. mars høre foredraget: Tidsskrift på bibliotek - uopna skattkister. Norske tidsskrift held eit svært høgt nivå, og set stadig dagsorden med nye tankar og viktige debattar.

Men er vi flinke nok til å formidle stoffet og innhaldet i dei ulike tidsskrifta? Kan biblioteket løfte fram tidsskrifta betre og presentere dei på nye måtar? Svaret er ja. Formidling Tidsskrift på bibliotek - uopna skattkister (Arr. 18) av tidsskrift skal vere som ein god bh - som løfter og deler!

Hovedarena: Stavanger Forum (Arr. 18)

Foredragsholdere:
Bente Riise, leiar, Norsk tidsskriftforening
Eva Haga Rogneflåten, rådgivar, Nasjonalbiblioteket
Line Fallan Sørensen, rådgivar, Norsk kulturråd

Program

Smalt og kresent, eller hipt og populært - mangfaldet i tidsskrifta er større enn du trur
v/ Bente Riise, leiar, Norsk tidsskriftforening

Frå Fett til Josimar - tidsskriftformidling i praksis
v/ Eva Haga Rogneflåten, rådgivar, Nasjonalbiblioteket

Tidsskrifta og Norsk kulturfond
Diskusjon og spørsmål: Korleis kan vi best formidle tidsskrift til norske bibliotekbrukarar?

Arr.: Norsk kulturråd, Norsk tidsskriftforening og Nasjonalbiblioteket

Hele programmet finner du her.

Det 73. norske bibliotekmøte
Bibliotek NÅ - katalysator for kunnskap - Stavanger 21. - 23. mars 2012
Mer info finner du her her.