På Himmel/BLÅ, torsdag 7. desember klokken 19.00.

Paragone inviterer til slippfest for sin utgave «EKKO»

Paragone sier:

Vi ble inspirert av Lena Lindgrens Ekko. Et essay om algoritmer og begjær (2021) og i denne utgaven ønsker Paragone å utforske ekko i kunsten. Dette kan tolkes på mange måter, og vi har latt det være opp til våre skribenter å avgjøre hva det betyr for dem. Utgaven utforsker bokstavelige og billedlige ekko gjennom blant annet offentlig kunst, lyd, arkitektur, følelser og fenomener på internett.

Klokken 20:30 byr vi på en panelsamtale ved ordstyrer fra redaksjonen, Sunniva Berg, med de dyktige kunstnerne Pål Sterk Hansen og Eva Hansen Sjøvold. Det vil etterfølgende være en performance av kunstnerduo Stine Marie Korsfur og Jens Christian Midtgarden, i samarbeid med dansekunstner Emma Jansen.

Mer informasjon finner dere i Facebook-arrangementet. Vi håper å se dere der!

Lenke til arrangement: https://fb.me/e/3PIBUlbIu

Om Paragone:
Vi er et kunsthistorisk tidsskrift drevet av kunsthistoriestudenter ved Universitetet i Oslo, og har som mål å være en arena for formidling og diskusjon av samtidskunst og kunsthistorie blant unge kunstinteresserte. Paragone er en viktig stemme i den norske kunst-diskursen og en plattform der mange på feltet har startet sine karrierer. Tidsskriftet er gratis, og distribueres på kulturhus og kunstinstitusjoner i hele Oslo, samt noen lokasjoner i andre byer i Norge. Vi er også å finne på nett hvor vi fortløpende publiserer utstillingsanmeldelser o.l..