Invitasjon til dialogmøte om søknader til ordningen Tidsskrift og kritikk i Kulturrådet

Norsk tidsskriftforening og Tekstallmenningen inviterer tidsskrifter og utgivere til et digitalt dialogmøte onsdag 23. august kl 11.30.

5. september er det søknadsfrist for ordningen Tidsskrift og kritikk, og da skal planene for 2024 presenteres i tekst og tall.

Sammen med Norsk tidsskriftforening og Tekstallmenningen inviterer vi tidsskrifter og utgivere til et digitalt dialogmøte onsdag 23. august kl 11.30. Her vil vi invitere til samtale rundt relevante spørsmål knyttet til søknaden som prisøkning, honorering, ekstraordinære tiltak, den nye biblioteksordningen, abonnementspriser, betingelser for agenter/forhandlere og/eller annet.

Bente Riise fra Tidsskriftforeningen og Inga Moen Danielsen fra Tekstallmenningen vil delta, og møtet er ment som en arena for dialog, erfaringsutveksling og gjerne diskusjon om viktige spørsmål for kommende år som må avklares før søknaden sendes inn.

Alle er hjertelig velkommen til å delta, helt uavhengig av medlemskap eller samarbeid.

Påmelding her.