Medlemsmøte 16.3. 14.00 - 15.00 Informasjon om Tidsskriftforeningens tilbud og medlemsfordeler

Informasjon om Tidsskriftforeningens tilbud og medlemsfordeler, innspill fra medlemmene.

Hva tilbyr Tidsskriftforeningen og hvordan får du mest mulig ut av medlemskapet ditt? Vi går igjennom hva vi tilbyr og ønsker innspill fra medlemmer – både nye og gamle, om hva som ønskes av tilbud og tiltak fra foreningens side.

Påmelding her

Museumsnytt arrangerer debatt 11. oktober: Hva skjer med Nasjonalmusset? Det nye Nasjonalmuseet er åpnet, og den viktigste kunstsamlingen i Norge er igjen tilgjengelig for publikum. Endelig! Men tilbake på Tullinløkka står det gamle, ærverdige Nasjonalgalleriet tomt. Hva skal vi gjøre med det?

Se info og program her.

Du kan bl.a. lese om dette: Fastleger med omstillingsevne. Fastlegenes evne til omstilling var viktig da koronapandemien var på sitt verste. Dette kommer frem i en fokusgruppestudie med 19 fastleger i Innlandet fylke. Legene opplevde at deres ansvar ble utvidet fra å gjelde egne listepasienter til å omfatte hele befolkningen. De så seg selv som en viktig del av kommunens helseberedskap.

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.