Seminar 16. januar 2013 - E-faktura

Offentlige virksomheter krever elektronisk faktura i EHF-standard. Fra 1.1.2013 kan du ikke lenger sende vanlig papirfaktura til Staten/offentlige virksomheter. Andre instanser og næringslivet vil etterhvert også forlange e-faktura.

Vi setter opp et mini-seminar hvor du får informasjon om:
- hva det betyr for deg
- hvilke alternativer du har
- hva det vil koste deg
- hvordan du skal gå frem for å kunne imøtekomme de nye kraveneSendRegning.no vil gi oss et godt, økonomisk tilbud gjeldende alle medlemmer i Tidsskriftforeningen, forutsatt at flere velger de som leverandør.

SendRegning.no er en såkalt fakturaportal, som sender regning via et aksesspunkt til mottaker. De vant også Statens anbudskonkurranse for utbygging/implementering av e-faktura systemet.

Vi ser gjerne at du svarer på spørsmålene i påmeldingsskjemaet samtidig som du melder deg på, slik at vi kan forberede oss til seminaret.

Sted: Litteraturhuset, Kverneland 2.etg.
Tid: Onsdag 16. januar kl. 17.00-18.00

Kursholder: SendRegning.no v/Espen Gjester