Velkommen til kurs i InDesign 1. mars 2013

Tid/sted: 1. mars hos Inforgrafikk kl. 9.00-15.00, Ole Deviks Vei 35, 0668 Oslo

Veibeskrivelse: http://infografikk.no/kurs/veibeskrivelse/

Pris: Kr. 1000,- for medlemmer, bindende påmelding. Få plasser – vær rask. Ved stor pågang vurderer vi å sette opp flere kurs.

Påmelding: Bindende påmelding innen 15.2. her.

___________________________________________________________________

Om InfoGrafikk
InfoGrafikk et kompetansesenter for kreativ og grafisk bransje. Vi har status som Apple Premium Reseller og tilbyr løsningsorienterte leveranser basert på standard maskin- og programvare. Vi er rådgivere for våre kunder, og har lang erfaring i å finne den beste løsningen for hver enkelt kunde. Selskapet består av 22 ansatte og et bredt nettverk av samarbeidende konsulenter.

Kurs og kompetanse
Vi har egen kursavdeling i Ole Deviksvei 35 i Oslo, og tilbyr både standardkurs og skreddersydde kurs, hovedsakelig i Adobe programmene.

Pristilbud til Tidsskriftforeningens medlemmer
InfoGrafikk hjelper deg med å velge riktig enten du har eller trenger programvaren og/eller datautstyr.
Spørsmål om programmer og utsyr kan stilles til Tidsskriftforeningens kontaktperson Camilla Berner, mobil 48097656 eller epost camilla@infografikk.no

Priser
Prisene til Adobe varierer avhengig om det er skole/student, ideell organisasjon, offentlig eller vanlig bedrift (corporate). Prisene under er nye lisenser for bedrifter eller ideelle organisasjoner. Har du programvaren fra før, men trenger oppgradering, kan du kontakte Camilla Berner for hjelp og tilbud.

Adobe InDesign
Corporate lisens/bedrifter kr 5350 eks. mva.

Ideell organisasjon/tidsskrift lisens kr 1465 eks. mva.

Adobe Design Standard (samlepakke med InDesign, PhotoShop, Illustrator og Acrobat Prof)
Corporate lisens/bedrifter kr 9950 eks. mva.

Ideell organisasjon/tidsskrift lisens kr 3295 eks. mva.

Adobe Creative Cloud
Dette er et årlig abonnement for å bruke nær sagt all Adobe programvaren inkl. de tjenestene som ligger i Creative Cloud. Beløpet faktureres årlig og man trenger da aldri å tenke på å kjøpe oppgraderinger el.l.
Corporate lisens/bedrift kr 4950 eks. mva.

Ideell organisasjon/tidsskrift lisens kr 2750 eks. mva.