Redaktørtreff 5. mai 14.00-15.30: Strategi - hvorfor må du ha det?

Når du vet hvor du skal, hvorfor du skal dit og hva som må til for å komme dit, vil du kunne spare mye tid og energi som ellers ville ha gått på retningsløse diskusjoner, feilsatsinger og usikkerhet om tidsskriftets mål og mening.

Vi får en introduksjon til en anerkjent metode for etablering og iverksetting av et strategisk rammeverk. Dette skal gjøre tidsskriftet ditt i bedre stand til å ta de riktige valgene, enten det gjelder økonomi, innhold, sammensetning av redaksjon, markedsføring eller annet. Vi bruker mye av tiden på å se på de utfordringene dere står overfor i dag, og hvordan etableringen av et strategisk rammeverk kan hjelpe dere på veien til å løse disse.

Innleder: Nils Lahlum, nestleder i Norsk tidsskriftforening og redaksjonsleder for tidsskrift og åpen tilgang i Universitetsforlaget

Tid: 14.00 -15.30 Siste halvtimen er til spørsmål
Sted: På Zoom 5. mai 2021