Nye Samtiden-redaktører

I løpet av året skal tidsskriftet Samtiden få nye redaktører. Lena Lindgren, Espen Søbye, Simen Ekern og Hege Ulstein er engasjert som redaktør for hvert sitt nummer av Samtiden fra og med nummer 4 i 2014.

Når Cathrine Sandnes til sommeren slutter etter åtte år som redaktør av Samtiden, innledes en ny epoke for tidsskriftet med tradisjoner tilbake til 1890: For hvert nummer er det en ny redaktør som setter sitt preg på innholdet.

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.