Ekstra støtte i krisetider

Tidsskrifter, skribenter, fotografer, kunstnere og forfattere kan søke støtte til ekstraordinære prosjekter nå.

Fritt Ord lyser ut nye 40 mill., Kulturrådet har sett av inntil 30 mill. Begge legger vekt på alternative måter å formidle på, sikre god offentlig debatt og at kulturlivet ikke stopper opp.

Norsk tidsskriftforening bidrar så langt vi kan med råd og vink, også med prosjekt og søknader. Vi vil også gjerne vite hvor skoen trykker for våre medlemmer nå.

Kontakt bente.riise@tidsskriftforeningen.no eller ring 90 58 48 38.

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.