Vi utlyser nok en gang konkurransen om årets gjeveste pris; Årets tidsskrift 2020!

Har ditt tidsskrift utmerket seg på noen måte; skapt furore i offentligheten,lagt om til et fantastisk design, klekket ut noe nytt eller rett og slett levert særdeles bra i året som har gått?

Da bør du melde deg på i år, innsendingsfristen er 20. januar 2020.

Har du mottatt en pris tidligere, er ikke det noe hinder for enda mer ære og berømmelse. Det blir delt ut priser i andre kategorier i tillegg til hovedprisen Årets tidsskrift!

Du kan lese mer om kriteriene og hva som vektlegges her.
Skjema for påmelding finner du her.

Prisen deles ut på et festarrangement etter vårt ordninære årsmøte 25. mars i Fritt ords lokaler, Uranienborgvn. 2, Oslo.

Juryen for 2020 består av:
Vidar Røeggen, Seniorrådgiver Universitets- og høgskolerådet - Geir Skomsøy, Designfaglig rådgiver - Andreas Wiese, Rådgiver - Ellen Krystad, Tekstkonsulent i Gyldendal Norsk Forlag - Cecilia Ekstrøm, Leder HumSam-biblioteket ved Universitetet i Oslo

Prisen er støttet av Tidsskriftforeningen, Norsk journalistlag, Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening