Rus & Samfunn 1 - 2012

Les om ruspolitisk utvikling og trender. Med innbydende og forføreriske farger og design appellerer rusbrus til unge og urbane kvinner og menn. De som ønsker, kan shoppe syntetiske cannabioider på internett.

Tilgjengelighet er viktig og med innbydende og forføreriske farger og design appellerer lav-prosent sprit - også kalt rusbrus, til unge og urbane kvinner og menn. Mens andre land i Europa i praksis har avkriminalisert kannabis kan de som ønsker å omgå norsk narkotikalovgivning shoppe syntetiske cannabioider også kalt legal highs via internett.

Les mer om ruspolitisk utvikling og trender i Rus & Samfunn 1-2012.

I Tidsskriftet nr. 7/2022 kan du blant annet lese mer om dette: Mekanisk trombektomi ved hjerneinfarkt,  Covid-19-vaksinasjon blant europeiske innvandrere og at vegetar- og vegankost er sunt – med noe tilskudd

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Kunsthåndverk søker redaktør

Utlysningstekst finner du her.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.