Prosa 3/22

Sommaren er her, og det er også årets tredje utgåve av Prosa! Tema er PR. Forkortinga PR står for det engelske public relations – offentlege relasjonar. Omgrepet gjer det tydeleg at reklame og salsarbeid handlar om meir enn gode tilbod, det handlar også om omdøme og tillit.

Dette er utgangspunktet når redaktør Merete Røsvik i leiaren kommenterer sponsa boksider i Dagbladet og at minister for forsking og høgare utdanning Ola Borten Moe har kasta styret i Forskingsrådet. Prosa stiller seg også bak oppfordringa Johan L. Tønneson og Kjell Lars Berge kjem med i eit ope brev til Borten Moe. Dei ønskjer ei styrking av det dei vel å kalle kunnskapslitteratur: faglitteratur skrive av forskarar retta mot eit breitt publikum.

Har det blitt forfatterens oppgåve å skaffe seg merksemd for å selge bøker? spør Frida Skatvik. Ho har snakka med forfattarar og forleggjarar om kva som skal til for å nå ut med informasjon om ei ny bok i dagens medielandskap. Kenneth Moe tar ei meir personleg tilnærming når han problematiserer kravet om å bygge seg sjølv som merkevare. «Når man ikke lenger greier å skille sak fra selv, er det til slutt bare de sakene som er knyttet til et underholdende selv, som får oppmerksomhet i offentligheten», skriv han.

Også Anne Bitsch tar utgangspunkt i eigne erfaringar. Som første skribent i den nye artikkelserien «Mellom menneske og manus» fortel ho om sjokk, sorg og sinne som motor i kreativ skriving.  Kristin Skare Orgeret skriv om propaganda som våpen i krigen mellom Russland og Ukraina. Morten Harper har nærma seg same konflikt ved å undersøke kva vi kan lære om dagens situasjon ved å lese bøker utgitt etter Russlands invasjon av Krim i 2014. Overraskande mykje, er konklusjonen.

I kritikkseksjonen kan de også lese:

Sindre Hovdenakk om Jens Barland (red.) Innholdsmarkedsføring. Konsept, markedsføringsmodeller, juss, etikk og praksis og Pål Nisja-Wilhelmsen: Innholdsmarkedsføring. Fortjent, eid og kjøpt

Egon Låstad om Lise Osvoll: Sonja & Harald

Varg Lukas Folkman om Ada Martini Strøm: Green glam

Johanne Elster Hansson om Marta Breen, Helene Uri og Hilde Østby: En feministisk guide til Oslo

Aasne Jordheim om tidsskriftet Kysten

I spalten Nøtta og kjelda er debutant Solfrid Alstad intervjua om innsideskildringa av barnevernet. På debattsidene har Bernhard Ellefsen eit nytt svar i «kunnskapstjuveri»-debatten.

Framsideillustrasjonen av Johanne Hjorthol er utforma som ein annonse for eit knakande godt tilbod på Prosa-abonnement: 299,- ut året!

Ta gjerne kontakt for meir informasjon:
Merete Røsvik,
redaktør

Mob:  47028819

www.prosa.no

Temaet denne gang er samling, og favner bl.a. livmor på sprit, teoretisering om museumsfotografiet og spørsmål om fornyet gjenstandsfokus kan ses som en protest mot opptattheten av samfunnsrollen.

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Kunsthåndverk søker redaktør

Utlysningstekst finner du her.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.