Wuxia 3/4 – 2017

Tema: Skrekkfim. Jacob Lillemose og Karsten Wind Meyhoff har vært gjesteredaktører for Wuxia 3/4 – 2017 og laget et temanummer om skrekk og gru på film og tv.
I nummeret kan du blant annet lese intervjuer med skaperne bak tv-serier som Fortitude og Äkta människor, og et nyskrevet essay om sjangeren av skrekkfilmregissørene The Soskia Sisters.

Innhold:

Nikolaus Perneczky anbefaler Félicité (2017)

Wuxia anbefaler

Rhea Dall anbefaler The Good Wife (2009–2016)

TEMA: SKREKKFILMENS NYAKTUALISERING

«Samtidskunst som mareritt og sjamanisme» av Jacob Lillemose og Karsten Wind Meyhoff

«Monsteret i isdypet: Intervju med Simon Donald» av Jacob Lillemose og Karsten Wind Meyhoff

«On Horror» av The Soska Sisters AKA The Twisted Sisters

«We have opened Pandora’s box a long time ago: Intervju med Lars Lundström» av Jacob Lillemose og Karsten Wind Meyhoff

«Fryktens landskap» av Jacob Lillemose og Karsten Wind Meyhoff

God lesning!

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.