Rus & Samfunn 1 - 2012

Les om ruspolitisk utvikling og trender. Med innbydende og forføreriske farger og design appellerer rusbrus til unge og urbane kvinner og menn. De som ønsker, kan shoppe syntetiske cannabioider på internett.

Tilgjengelighet er viktig og med innbydende og forføreriske farger og design appellerer lav-prosent sprit - også kalt rusbrus, til unge og urbane kvinner og menn. Mens andre land i Europa i praksis har avkriminalisert kannabis kan de som ønsker å omgå norsk narkotikalovgivning shoppe syntetiske cannabioider også kalt legal highs via internett.

Les mer om ruspolitisk utvikling og trender i Rus & Samfunn 1-2012.

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.