Prosa 3/2020 - 25 ÅR!

Årets tredje utgave av Prosa er viet 25-årsjubileumet! Vi feirer med et fyldig jubileumsnummer og lansering av første episode av Prosapodden!

I anledning jubileet har Johan Tønnesson, Aase Jordheim og Bjørn Ivar Fyksen gått gjennom tidligere utgaver av Prosa. De møter redaktør Merete Røsvik til samtale i Prosapodden, hvor det snakkes om likestilling i sakprosafeltet og samfunnsendringer de siste 25 årene har kommet til i Prosa. Her kan du lytte til Prosapodden: https://feeds.acast.com/public/shows/5ed9434736aede27996f6ec1

Barn og Covid-19: Foreldres spagat i pandemien – og alle valg som har blitt tatt og skal bli tatt – er temaet som rommer forsiden i nyeste utgave av Tidsskriftet. Skal man holde barnet hjemme? Må vi teste nå? Og skal 12-åringen få vaksine?

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.