Numer 110

Numer 110 tar temperaturen på Tegnebiennalen, der Nina Engelsen og Kjetil Skøien ser tilbake på 14 års historie. Kjetil Røed reflekterer over Tegnebiennalen 2016, og Line Ulekleiv spør hva som skjer nå, er det noe som kan trekkes ut som tendens? Morten Harper har plukket seg en serie med ordfrie bøker og Tord Torpe og Tim Ng Tvedt utfordrer hverandre i en tegnestafett. Numer byr også på omtaler av nye bøker.

Møt opp på lanseringen hos Tegnerforbundet. lørdag 3.12. kl.12-13.30, Rådhusgata 17 i Oslo Enkel servering.

Samtale mellom Kjetil Skøien og Nina Engelsen, om Tegnebiennalens start og utvikling. Redaktør Sissel Lillebostad inviterer til møte med innspill og ideer om framtidens NUMER.

Filosofisk supplement er et studentdrevet tidsskrift for filosofi. Denne utgaven er dedisert til Immanuel Kant og hans filosofi. Tekstene er skrevet av både nåværende og tidligere studenter, samt akademikere fra inn og utland.