Norsk Shakespearetidsskrift 1-2018

Intervju med Tony Kushner, forfatter av Angels in America. Intervju med Romeo Castellucci om hans iscenesettelse Democracy in America, basert på Alexis de Tocqueville. Essay om Gertrude Steins Four Sanits in Three Acts, NY 1936. Krystian Lupas iscenesettelse av Kafkas Prosessen. Warszawa.

Kommentarer fra Russland og Istanbul. Anmeldelser av Demonology, Et portrett av Kate Pendry. Festivalrapporterbfra Fjaler og Meteor i Bergen, anmeldelser.

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.