Mellom #1 2016

Mellom – tidsskrift for omsett litteratur Nytt nummer i sal laurdag 20. februar Lansering under Oversatte dager 2016 på Litteraturhuset

Nytt nummer

Mellom gir ut sitt tredje nummer, med ein hovudbolk som tar for seg ulike sider ved omsetjing av teater. Edvard Hoem skriv om livet med Shakespeare, forfattar og dramatikar Kathrine Nedrejord om overteksting av performanceteater, Mellom har intervjua dramaturg og omsetjar Ola E. Bø, og vi trykker Oleg Bogajevs stykke Den russiske folkeposten i norsk omsetjing. I tillegg har vi ein bolk med tekstar av den franske forfattaren Édouard Louis, blant anna ein tekst skriven til Mellom om vanskane med å få omsett debutromanen sin til russisk.

Mellom kjem ut to gongar i året. Kvart nummer utforskar ein aktuell tematikk eller eit område innan omsett litteratur, gjennom skjønnlitteratur, essay, fagartiklar, intervju, presentasjonar av utanlandske forfattarar og verk i form av omsetjingar og lesingar, og ein litteraturkritikk som tar stilling til den omsette litteraturen nettopp som det.

Lansering

20. februar kl. 14.00 arrangerer Mellom ein samtale om teateromsetjing med forfattar og gjendiktar Edvard Hoem, dramatikar, poet og omsetjar Maria Tryti Vennerød og skodespelar, omsetjar, dramaturg og regissør Ole Johan Skjelbred. Korleis er det annleis å omsetje teater samanlikna med trykt tekst? Kva normer dominerer innanfor teateromsetjing i dag? Kva kan skje med ein tekst når den er innom så mange ulike tolkingsledd og så mange hender på vegen frå manus til scene? Samtalen er ein programpost under Oversatte dager i regi av NO og NFF, og vil finne stad på Amalie Skram.

Salsinformasjon, kontakt og lenker

Nummeret er i sal frå 20. februar og kan kjøpast i følgande bokhandlar i tillegg til utvalde Narvesen-kioskar: Tronsmo, Bislet Bok, Eldorado bokhandel, Audiatur, Tanum Litteraturhuset, Tanum Oslo City, Cappelens Forslag og Norli Universitetsgata i Oslo, Boksalongen i Bergen, Babel bok i Trondheim og i Møllegades boghandel i København.

Mellom kan også tingast her: salg@tidsskriftetmellom.no Kontakt oss elles på: redaksjonen@tidsskriftetmellom.no

Nettside: http://tidsskriftetmellom.no

På Facebook:

Lanseringsarrangement:

Velkommen inn i Mellom.

I denne utgåva kan du lese om alt frå humanisme og flørting til musikk og korallrev, og mykje, mykje meir.

BLI MED BALLADE BAK ORDENE LIVE!

Ballades serie om lyrikken i musikken, Bak ordene, går mandag 20. januar live sammen med Lars Lillo-Stenberg (som også vil framføre et par låter!), Rawdna Carita Eira og Brand Barstein.

Hvordan blir sangtekster til? Hva gjør lyrikken i musikken med sangene vi lytter til, hvorfor treffer de oss og hva kan de bety for oss?

Vi har med oss ingen ringere enn LARS LILLO-STENBERG, som også kommer til å spille et par låter; den samiske dikteren RAWDNA CARITA EIRA, som har skrevet sangtekster for blant andre Mari Boine og Hekla Stålstrenga og librettoen til operaen "Gállábártnit", som ble oppført i Toronto sist høst, og Brand Barstein, skribent hos blant andre Ballade.

Samtaleleder er Ballade-journalist Siri Narverud Moen.

Innledning ved Ballades redaktør, Guro Kleveland.

Vi gjør opptak for podkast som legges ut etter arrangementet.
Bak ordene live skjer i Fritt Ords lokaler i Oslo (rett ved Litteraturhuset) mandag 20. januar kl. 18.00 til 19.30. Enkel servering. Alt gratis.

Meld deg gjerne på på eventet på Facebook!

VELKOMMEN!