MELK 1/2018

Tema: Kjærlighet. MELK er et skeivt kulturtidsskrift med det formål å belyse, synliggjøre og formidle skeiv kulturhistorie i Norge. I denne utgaven feirer vi kjærligheten i ulike varianter!

I vår vakreste utgave til dags dato kan du lese om:Hvordan aids-krisen påvirket kjærlighetslivet til homofile - Forholdsanarki - Den offentlige kampen for retten til å elske - Presten som ble bedt om å velge mellom kirken og kjærligheten - Historien til en mann som gifte seg med nabojenta, som etter 15 års ekteskap kom ut til han som transmann - og masse mer!

MELK kan kjøpes på Bislet bok og Ny York vintage & 2nd hand i Oslo, eller direkte ved å sende e-post til kontakt@melkmag.com

Ekstremisme, folkemusikk, død og odelsrett: I den nye utgåva av Syn og Segn er det temasider om døden, samtale med komponist og folkemusikar Anne Hytta, tekstar om odelsrett, farskjærleik og arven etter Sovjetunionen.

Nyheter fra Eurozine

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern