MELK 1/2018

Tema: Kjærlighet. MELK er et skeivt kulturtidsskrift med det formål å belyse, synliggjøre og formidle skeiv kulturhistorie i Norge. I denne utgaven feirer vi kjærligheten i ulike varianter!

I vår vakreste utgave til dags dato kan du lese om:Hvordan aids-krisen påvirket kjærlighetslivet til homofile - Forholdsanarki - Den offentlige kampen for retten til å elske - Presten som ble bedt om å velge mellom kirken og kjærligheten - Historien til en mann som gifte seg med nabojenta, som etter 15 års ekteskap kom ut til han som transmann - og masse mer!

MELK kan kjøpes på Bislet bok og Ny York vintage & 2nd hand i Oslo, eller direkte ved å sende e-post til kontakt@melkmag.com

Les bl.a..; Velkommen til Tromsø – KAI-konferanse 2018 -  Kongens Fortjenestemedalje x 2 -  Den kommunale digitale historien – KDRS som verktøy - Digital deponering i Trondheim kommune

Nyheter fra Eurozine

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern