La Granada #4

Tekster av forfattere og skribenter fra Norge, Danmark og Amerika. Kjente og ukjente stemmer, som alle har det til felles at de er svært talentfulle. Bilder undergrunns-fotografen John Kerlefsen og akvareller av Jack Pierson.

Fjerde nummer av La Granada inneholder tekster av forfattere og skribenter fra Norge, Danmark og Amerika. Noen av bidragsyterne er blant annet Øyvind Berg, Bertrand Besigye, Endre Ruset, Hedda H. Robertsen og Kjersti Anfinnsen, i tillegg til mange flere, kjente og ukjente stemmer, som alle har det til felles at de er svært talentfulle.

I tillegg til de skjønnlitterære bidragene er det denne gangen inkludert bilder av den norske undergrunns-fotografen John Kerlefsen og akvareller av den amerikanske kunstneren og fotografen, Jack Pierson. Pierson har blant annet vært utstilt i Museum of Modern Art i New York, NY, Museum of Fine Arts i Boston, MA, og Metropolitan Museum of Art i New York. Han har også fotografert flere kjente mennesker, blant annet: Naomi Campbell, Snoop Dogg, og Brad Pitt.

Bidragsytere: Didrik Magnus-Andresen, Kjersti Anfinnsen, Øyvind Berg, Bertrand Besigye, Rasmus Varnich Blumensaat, Anders Brenno, Jimmy Chen, Gaute Drevdal, Ingrid Melfald Hafredal  Inger Lise Hammerstrøm, Julie Elise Hauge, Alexander Fallo Huslænd, John Kerlefsen,  Hildegunn Larsen, Amalie Kasin Lerstang, Brad Liening, Isabell El-Melhaoui, Håvard J Nilsen, Henrik Pask, Jack Pierson, Hedda H Robertsen, Endre Ruset, Zachary Schomburg,  Gjertrud Langva Skarsvåg, Naja Søtje, Marius Øfsti, Kristian Wikborg Wiese

Nummer 1 2019, har artikler om sosial reproduksjon, sjukehuskamp og pensjon, abortdebatt og et reisebrev fra markeringen av 100-årsdagen for mordet på Rosa Luxemburg i Berlin.

Nyheter fra Eurozine