Folkemusikk 2/2017

Ungdomskjelda: Kan ei datastyrt fresemaskin revolusjonere hardingfela? Kva er likskapen mellom spelemannslære og psykoanalyse? Korleis høyrest dansk folkemusikk ut? Korleis lagar du eit folkemusikkshow med over hundre deltakarar?

Kva gjer Knut Hamre til ein så stor hardingfelepedagog, og kvifor er Agnes Buen Garnås ein så stor kvedar? I sommarnummeret av Folkemusikk kjem du nærare svaret på desse spørsmåla, og i tillegg kan du lese om trioen Vrang, brørne Hans og Rasmus Kjorstad, folkemusikkmiljøet i Oppdal – og mykje anna.

STEMMER nr. 2 2019 presenterer resultatet av årets tekstkonkurransen med tema «2084». Vi har også flere andre bidrag om klima og miljø i dette nummeret, våre faste spalter om språk og oversettelse og flere nye litterære stemmer. Blant annet hyller vi en kulturdronning - bibliotekar og skribent Marit Hallen (1962 – 2018).