Fanfare #8 - 2016

Med håp for fremtiden– Fanfare #8 er ute! Da Fanfare i år ble kåret til «Årets tidsskrift 2016» og «Årets nordiske tidsskrift 2016», visste vi hva vi hadde å gjøre. Enten kjøre på, eller legge ned.

Så hva skjer nå? Hvorfor er det en gravstøtte på coveret til dette nummeret av Fanfare?

Fanfare #8 selges på www.forlaget-fanfare.no, Bislet Bok, Cappelens Forslag, Eldorado bokhandel, Tronsmo, Torpedo, Tanum Oslo City og Tanum på Litteraturhuset.

Blant bidragsyterne: Johan Harstad, Jonas Corell Petersen, Kim Hiorthøy, Lin Marie Holvik, Andrea Bræin Hovig, Espen Holtestaul, Charlotte Dos Santos, Emilie Christensen, Gabriel Michael Vosgraff Moro, Gro Dahle, Halfdan Ullmann Tøndel, Heidi Toini Øieren, Marie Aubert, Sandra Kolstad, Sandra Lillebø, Tori Wrånes, Thea Hvistendahl, Vilde von Krogh.
Ansvarlig utgiver: Fanfare
Redaktører: Amalie Kasin Lerstang & Synne Øverland Knudsen.
Design #8: Rune Mortensen
Korrektur: Natasja Harung Steffner

Nummer 1 2019, har artikler om sosial reproduksjon, sjukehuskamp og pensjon, abortdebatt og et reisebrev fra markeringen av 100-årsdagen for mordet på Rosa Luxemburg i Berlin.

Nyheter fra Eurozine