Fanfare #7

Fanfare #7 er «det seksuelle nummeret». Gjennom nummeret forsøker skribenter og kunstnere fra ulike kulturfelt å finne alle mulige innganger til seksualiteten – og alt som tilhører den.

Blant bidragsyterne i #7 er Gunnhild Øyehaug, Kristin Fridtun, Kenneth Moe, Esben Esther Pirelli Benestad, Dag O. Hessen, Wencke Mühleisen, Emile The Duke, Inger Bråtveit, Razika, Paul Tunge og Unge Ferrari.

Nummeret selges på utvalgte Narvesen-butikker i hele landet, Bislet Bok, Cappelens Forslag, Eldorado Bokhandel og Tronsmo.

Redaktører: Amalie Kasin Lerstang og Synne Øverland Knudsen.
Designer: Ida Kristine Gismervik Hatleskog.

10. mars slippes Fanfare #7 på Norsk Sengesenter i Oslo sentrum – med en egen undertøyskolleksjon!
Link til slippfest: https://www.facebook.com/events/445973922258740/

STEMMER nr. 2 2019 presenterer resultatet av årets tekstkonkurransen med tema «2084». Vi har også flere andre bidrag om klima og miljø i dette nummeret, våre faste spalter om språk og oversettelse og flere nye litterære stemmer. Blant annet hyller vi en kulturdronning - bibliotekar og skribent Marit Hallen (1962 – 2018).