FANFARE #4 2014

FANFARE #4 – bullshitnummeret – ute 4.september! #4 dreier seg om bullshit. Målet er ikke å vise frem all bullshiten som omgir oss daglig, men via dritten peke på noe som forhåpentligvis kan kalles kvalitet. Slippfest 4.9 på Wurst i Oslo.

Den 4.september er det nye nummeret av FANFARE i butikkene.

Nummeret inneholder blant annet en reise til de klarsynte for å finne ut av hvordan framtidens kultur-Norge vil se ut, et fotokunstprosjekt om nettdatere, et hjemmelagd musikksjangerspill og en serie dobbeltportretter der hvert intervjuobjekt skrives ut i både en tabloid og en dyptgripende vinkling.Blant bidragsytere og intervjuobjekter i #4 er:Anna Kleiva, Agnes Ravatn, Bård Torgersen, Edy Poppy, Eirik Kydland, Farao, Filip Roshauw, Fredrik Høyer, Hisham Zaman, Jon Refsdal Moe, Julian Blaue, Karoline Hjorth, Kristian Wiese, Nils Bech, Thomas Ekström og Trude Marstein

Slippfesten er 4.9 på Wurst i Oslo: https://www.facebook.com/events/1495532070686324/?fref=ts

Dette skjer:

- Bård Torgersen leser fra sin nye roman
 - Kristian Wiese leser fra sin kommende roman
- Prøvespilling av Filip Roshauws hjemmelagde musikksjangerspill!
- KOSOCLUB snurrer plater
...

FANFARE er et uavhengig og allsidig kulturtidsskrift med de største og minste aktørene stående side om side. Utgivelsene er temabaserte, upretensiøse og visuelle – og ser ulike temaer i alle tenkelige relasjoner til kultur. FANFARE selges på utvalgte Narvesen-butikker i hele landet, samt en rekke uavhengige forhandlere; Big Dipper (Oslo og Trondheim), Cappelens Forslag, Eldorado bokhandel, Liebling, Litteraturhuset, Robotbutikken (Bergen), Tanum Oslo City, Torpedo, Tiger og Tronsmo. FANFARE er støttet av Norsk Kulturråd og Fritt Ord.

Mellom #1/2019 handlar om omsetting og musikk, men rommar òg eit utval ny litteratur i omsetting, faste spalter og omtalar av omsett litteratur.

Nyheter fra Eurozine