Tidsskriftsenter i Bergen?

Vi har lenge ønskt oss ein norsk versjon av Nätverkstan og Tidsskriftsentralen i Göteborg. No kanskje det kan skje. Kulturrådet har løyvd midlar til eit forprosjekt i Bergen, der Norsk tidsskriftforening er ein av initiativtakarane. Tekstallianse, ein nystarta organisasjon for litteraturfeltet i Bergen, er avsendar av søknaden. Målet er at det nye tidsskriftsenteret skal tilby tenester innan sal og distribusjon, abonnementshandtering og yte annan relevant service for tidsskrift, som t.d. rekneskapsføring. Det er allereie søkt om driftsstøtte for 2020.

Er kvinnekamp fortsatt aktuelt, 70 år etter Det annet kjønn? Gnist-redaksjonen har lest deler av Det annet kjønn av Simone de Beauvoir, og Tomine Sandal har lest hele og ser på om boka fortsatt er aktuell, 70 år etter at boka først kom ut. Gnist-samtalen denne gangen er med Linn-Elise Øhn Mehlen og Kjersti Ericsson på tema feministisk praksis.

Ute på nett nå

Shuddhashar's  Issue 16 is published and ready for you to read.  We have articles on a range of topics related to our mission -- from climate change to the Rohingya refugees, and from a devastation in Iraq to the role of politics in the arts -- to name just a few. As always, we hope you will read ideas that inspire you to think, write, and act.