Tidsskrift på bibliotek – uopna skattkister

På det 73. norske bibliotekmøte; Bibliotek NÅ - katalysator for kunnskap kan du den 22. mars høre foredraget: Tidsskrift på bibliotek - uopna skattkister. Norske tidsskrift held eit svært høgt nivå, og set stadig dagsorden med nye tankar og viktige debattar.

Men er vi flinke nok til å formidle stoffet og innhaldet i dei ulike tidsskrifta? Kan biblioteket løfte fram tidsskrifta betre og presentere dei på nye måtar? Svaret er ja. Formidling Tidsskrift på bibliotek - uopna skattkister (Arr. 18) av tidsskrift skal vere som ein god bh - som løfter og deler!

Hovedarena: Stavanger Forum (Arr. 18)

Foredragsholdere:
Bente Riise, leiar, Norsk tidsskriftforening
Eva Haga Rogneflåten, rådgivar, Nasjonalbiblioteket
Line Fallan Sørensen, rådgivar, Norsk kulturråd

Program

Smalt og kresent, eller hipt og populært - mangfaldet i tidsskrifta er større enn du trur
v/ Bente Riise, leiar, Norsk tidsskriftforening

Frå Fett til Josimar - tidsskriftformidling i praksis
v/ Eva Haga Rogneflåten, rådgivar, Nasjonalbiblioteket

Tidsskrifta og Norsk kulturfond
Diskusjon og spørsmål: Korleis kan vi best formidle tidsskrift til norske bibliotekbrukarar?

Arr.: Norsk kulturråd, Norsk tidsskriftforening og Nasjonalbiblioteket

Hele programmet finner du her.

Det 73. norske bibliotekmøte
Bibliotek NÅ - katalysator for kunnskap - Stavanger 21. - 23. mars 2012
Mer info finner du her her.

Er kvinnekamp fortsatt aktuelt, 70 år etter Det annet kjønn? Gnist-redaksjonen har lest deler av Det annet kjønn av Simone de Beauvoir, og Tomine Sandal har lest hele og ser på om boka fortsatt er aktuell, 70 år etter at boka først kom ut. Gnist-samtalen denne gangen er med Linn-Elise Øhn Mehlen og Kjersti Ericsson på tema feministisk praksis.

Ute på nett nå

Shuddhashar's  Issue 16 is published and ready for you to read.  We have articles on a range of topics related to our mission -- from climate change to the Rohingya refugees, and from a devastation in Iraq to the role of politics in the arts -- to name just a few. As always, we hope you will read ideas that inspire you to think, write, and act.