Seminar, årsmøte og prisutdeling

Kl. 16.00 – 17.30 Redaktørens ansvar og plikter
Seminar med Arne Jensen, generalsekretær i Norsk Redaktørforening

Om redaktøransvaret, ansvarssystemet, Redaktørplakaten og lov om redaksjonell fridom i media (som nå blir inkorporert i medieansvarsloven). Seminardeltakerne deler sine erfaringer og trekker opp de spørsmål og problemstillinger de ønsker belyst. Med det som utgangspunkt går vi gjennom de viktigste spørsmål redaktørene bør ha kontroll på.

Kl. 18.00 – 19.00  Årsmøte i Norsk tidsskriftforening
Sakspapirer sendes ut 11.mars.

Kl. 19.30 Utdeling av Årets tidsskrift 2020
Prisen(e) deles ut på festarrangement etter årsmøtet. Hold av ettermiddagen og kvelden og bli med på å feire tidsskrifter som får fortjente priser. Juryens arbeid vil være ferdig ca. en uke før og vinneren(e) får beskjed så snart juryen er klare.

Tid og sted: onsdag 25. mars 2020, hos Fritt Ord, Uranienborgveien 2

Påmelding her. Mer informasjon vil sendes etterhvert.

Hva er det med kunstfaglig arbeid som kan bidra til å fremme medborgerskap? Ny utgave av DRAMA retter søkelyset mot ulike marginaliserte grupper – fra flyktningbarna som jevnlig ankommer norske skoler til seniorer som opplever tap av verdi og tilhørighet.