Og de nominerte er…

Årets nordiske tidsskrift kåres på Bokmessen i Gøteborg fredag den 28. september. Årets tidsskrift i Norge, Norsk Shakespeare og teatertidsskrift, er vår kandidat. Fra de andre landene i Norden er Nya Argus (Finland), Suomen Luonto (Finland), Standart (Danmark) og Ett lysande namn (Sverige) nominerte.

Prisen ble første gang delt ut i Oslo i 2009. Seieren gikk da til det norske litteraturtidsskriftet Vinduet. Siden den gang har Norge gjort stor suksess.  I fjor vant litteraturtidsskriftet Bokvennen, og de mottok prisen under bokmessen Bogforum i København. Det allmennkulturelle tidsskriftet Syn og Segn landet prisen på bokmessa i Helsingfors i 2010.

Kan 2012 være året et dansk, finsk eller svensk tidsskrift går av med seieren? Eller vinner et norsk tidsskrift for fjerde år på rad?

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.