Hugs søknadsfrist 2. juni hos Norsk kulturråd

Søknad om produksjonsstøtte og innkjøpsordninga for tidsskrift må sendast innan torsdag 2, juni klokka 13.00. Søknadene må sendast elektronisk på søknadsportalen deira.

Fristen gjeld både for produksjonsstøtte og innkjøpsordninga for tidsskrift. Dei som søkjer om innkjøpsstøtte, vil automatisk bli vurdert for produksjonsstøtte om dei ikkje er aktuelle for innkjøpsordninga, så dei slepp å fylle ut to søknader.

Produksjonsstøtte til kulturtidsskrift: http://www.kulturradet.no/stotteordning/-/vis/produksjonsstotte-til-kulturtidsskrift

Innkjøpsstøtte for allmenne kulturtidsskrift:  http://www.kulturradet.no/stotteordning/-/vis/innkjopsordning-allmenne-kulturtidsskrift

Kulturrådet har også andre støtteordningar som tidsskrift kan søkje på, som t.d. formidling.

Støtte til litteraturformidling:  http://www.kulturradet.no/stotteordning/-/vis/litteraturformidling

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.