Standard objektvisning. Klikk for å lage en ny tilpasset mal, Node-ID: 2599, Objekt-ID: 3174

Life after debt

"openDemocracy" demands transnational community, not post-democracy; "Intellectum" throws out literary convention as Greek crisis goes from bad to worse again; "Res Publica Nowa" considers the imperial roots of European politics; "Blätter" discerns a case of colonial amnesia in Berlin; "Kultura Liberalna" reimagines Poland in an age of trans-continental migration; "Revue Projet" asks whether France's social welfare system needs repairing or rebuilding; "Glänta" goes in search of the post-traumatic subject; and "Mittelweg 36" replays the Vietnam war in films by Jean-Luc Godard and Chris Marker.

Filosofisk supplement er et studentdrevet tidsskrift for filosofi. Denne utgaven er dedisert til Immanuel Kant og hans filosofi. Tekstene er skrevet av både nåværende og tidligere studenter, samt akademikere fra inn og utland.