Standard objektvisning. Klikk for å lage en ny tilpasset mal, Node-ID: 3222, Objekt-ID: 3902

Imperfect universalism

"New Eastern Europe" is well equipped for today's stormy international relations; "Vikerkaar" explores crises of political belonging in France and Europe at large; "NLO" analyses the class war in Russian universities; "pARTisan" considers the public profile of Polish theatre; "Mittelweg 36" lets rip over liberalism's silence; "Res Publica Nowa" revisits the Siege of Kobani; "NAQD" observes Maghreb societies in the throes of transition; and "Multitudes" calls for a kind of people's quantitative easing.

Hva er det med kunstfaglig arbeid som kan bidra til å fremme medborgerskap? Ny utgave av DRAMA retter søkelyset mot ulike marginaliserte grupper – fra flyktningbarna som jevnlig ankommer norske skoler til seniorer som opplever tap av verdi og tilhørighet.