Arkitektur N får pris for faglig formidling og evne til å nå egen målgruppe

Arkitektur N får prisen for faglig formidling og for evnen til å nå egen målgruppe. I 2019 feiret tidsskriftet 100-årsjubileet sitt ved å invitere arkitektene til å skrive, være med i redaksjonsrådet og å velge stoffemner. Dette grepet styrker tidsskriftet. Faglig formidling av arkitektur forutsetter høy visuell og skriftlig kompetanse. Den ytre formen reflekterer innholdet på en intelligent og balansert måte, og oppslagene er en fornøyelig fest for øyet. Arkitektur N er leirbålet bransjefolket kan samle seg rundt for å fortelle egne historier. Et bål som varmer og opplyser.

Frå einsame menn og nabolandsperspektiv til Google og kunstig intelligens: I denne utgåva av Syn og Segn finn du tekstar som spenner over både det personlege og det globale.