6. september - kurs: Korleis bli ein god debattleiar

Stadig fleire tidsskrift arrangerer debattar og bidrar til samfunnsdebatten. Dei som leiar desse debattane har ei vesentleg rolle i ordskiftet, difor er det viktig at dei er trygge for oppdraget og meistrar oppgåva si godt. Derfor tilbyr vi eit eksklusivt heildagskurs i debattleiing med Håkon Haugsbø som lærar.

Debattleiarrolla: Skilnaden på å styre ordet og å styre debatten. Kor mykje plass tar du? Og kor mykje bør du ta? Kroppsspråk

Førebuing av debatten: Research og regi. Dynamikk og dramaturgi

Gjennomføringa: Korleis få svar og ikkje svada. Råd som reddar når det sporar av eller stoppar opp. Improvisasjon

Stad: Fritt Ords lokaler, Uranienborgvn. 2
Tid: Fredag 6. september kl. 09.00-16.00

Enkel servering.
Pris: kr 1000 for medlemmar av TF, kr 2000 for andre. Påmelding her.

Kurset er støtta av Fritt Ord og Norsk Journalistlag

Filosofisk supplement er et studentdrevet tidsskrift for filosofi. Denne utgaven er dedisert til Immanuel Kant og hans filosofi. Tekstene er skrevet av både nåværende og tidligere studenter, samt akademikere fra inn og utland.