Kurs og seminarer 2018

Vi vil være tidlig ute og sette opp kurs for 2018, men vil sjekke hva det er interesse for. Sett av et par minutter og svar på undersøkelsen; da hjelper du oss med å lage kurs det er behov og interesse for.

Spørsmål merket * er obligatoriske.

Nedenfor finner du en rekke forslag til kurs. For å kunne tilby relevante kurs er vi interessert i å høre hvilke kurs om er interessante.

1 = Svært interessert
2 = Interessert
3 = Ikke interessert

REDAKSJONELLE KURS

LYD OG BILDE

ØKONOMI/MARKEDSFØRING

SEMINAR

RÅDGIVNING OG HJELP

Vi tilyr rådgivning fra administrasjonen for det enkelte tidsskrift, redaktør og utgiver. Det kan gjelde drift, økonomi, administrasjon, prosjektsøknader, omorganisering, oppstart, redaksjonell planlegging m.m.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern