Påmelding kurs og seminarer

Nytt kurs 29.6.: Hvordan skrive en god søknad om prosjektstøtte?

Tid og sted: Torsdag 29. juni 2017 kl. 17.00 – 19.30 på Litteraturhuset i Oslo, på tidsskriftkontoret i 4.etg.

Vi setter opp et nytt kurs og har 5 ledige plasser. Pizza og Cola serveres. Kurset er gratis for medlemmer.

___________

Å lage gode prosjekter og skrive gode søknader er viktig for mange tidsskrifter og skribenter. Å lage gode prosjekter og skrive gode søknader er viktig for mange tidsskrifter og skribenter. Om du skal søke støtte til små eller store prosjekter gjelder det samme; prosjektet skal være gjennomtenkt og gjennomførbart, og søknaden skal være velformulert.

Kurs: Hvordan skrive en god søknad om prosjektstøtte?

Tid og sted: Torsdag 8.juni 2017 kl. 17.00 – 19.30 på Litteraturhuset i Oslo, på tidsskriftkontoret i 4.etg.

Å lage gode prosjekter og skrive gode søknader er viktig for mange tidsskrifter og skribenter. Om du skal søke støtte til små eller store prosjekter gjelder det samme; søknaden skal være gjennomtenkt, velformulert og gjennomførbar.

Vi har kun har 6 plasser, men setter kjapt opp flere kurs om det blir fullt. Kurset er gratis for medlemmer. Du kan sette deg på venteliste her hvis kurset er fullt.

Mellom #1/2017 rommar tekstar om og omsette tekstar av kvinnelege forfattarar, essayistar og poetar som vi meiner fortener meir merksemd – gjerne i form av omsetting til norsk

17.00-20.00 22. juni 2017

TFs kontor, Litteraturhuset