Hvordan lykkes bedre på nett og sosiale medier

Om du ikke er på nett, finnes du ikke. Om påstanden er rett, er det avgjørende å ha en funksjonell nettside og å være aktiv på Facebook osv. Hva skal til for å lykkes på sosiale medier og nett, og hvordan få flere til å lese tidsskriftet og at de bestiller abonnement?

 Hvordan skrive for nettsider og sosiale medier.
Hva skal du tenke på når du skriver i de forskjellige kanalene; hva fungerer best hvor.

Hva betyr nettsiden som landingsplass når du kommuniserer på de andre mediene.
Hvor mye tid skal legges ned i nettside kontra Facebook/Twitter og annet?
Hvor bør du ha fokus?

Dirigerer du trafikk til nettsiden, så er det viktig at saker, produkter og tilbud kommer raskt opp.
Det skal være enkelt å finne saker; artikler, nyheter informasjon og det skal være enkelt å tegne abonnement. Hva må til?

Å komme høyt opp på søkemotorer er viktig. Hvordan gjøres det?

 

Tid: 3. desember 2014 kl. 17.00 – 20.00
Sted: Fagpressens lokaler, Akersgt. 43, inng. Lille grensen, 5 etg.
Pris: Kr. 750,-. Bindende påmelding.

PÅMELDING HER

Kursholder: Nina Furu, Webgruppen

Nina Furu har bakgrunn som nettredaktør i flere norske ukeblader og som nettredaktør for portalsatsingen HjemmeNett.  Hun driver i dag Nettredaktørskolen og rådgir en rekke etater og bedrifter omkring web- og intranettkommunikasjon.

Ute nå

KULT, Vestfolds tidsskrift for kunst, kultur- og samfunsspørsmål reiser seg som en Fugl Fønix. Med nye krefter og i ny drakt vil tidsskriftet bidra til at viktige kultur- og samfunnsspørsmål blir belyst og diskutert.

Kalender

 

15.00-17.00 17. august 2017

TFs kontor, Litteraturhuset

16.00-20.00 6. september 2017

Litteraturhuset Oslo, Kverneland

16.00-16.00 14. september 2017

Litteraturhuset Oslo, Kverneland

16.00-20.00 9. oktober 2017

Litteraturhuset Oslo, Kverneland

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.