Sleppefest for Z Filmtidsskrift nr 4-2012

Z Filmtidsskrift nr 4-2012: Digitalisering

Sleppefest torsdag 22.11 kl 19.00 på Liebling, Øvrefoss 4, Grünerløkka

Temaet for nummeret er digitalfilm, eller rettare: overgangen frå analog til digitalfilm. I løpet av dei siste ti åra har fleire og fleire deler av norsk filmindustri blitt digitalisert. No er det knapt analog film igjen, i noko ledd. Nummeret tek opp dette gjennom intervju med alt frå regissørar, fotografar, distributørar og kinomaskinistar. Til slutt ender ein opp hjå Nasjonalbiblioteket og eit innblikk i korleis arkivarbeidet har endra seg.

Det vil bli synt analog film, tonesett på direkten av Andreas Paleologos.

Vel møtt!

Er kvinnekamp fortsatt aktuelt, 70 år etter Det annet kjønn? Gnist-redaksjonen har lest deler av Det annet kjønn av Simone de Beauvoir, og Tomine Sandal har lest hele og ser på om boka fortsatt er aktuell, 70 år etter at boka først kom ut. Gnist-samtalen denne gangen er med Linn-Elise Øhn Mehlen og Kjersti Ericsson på tema feministisk praksis.

Ute på nett nå

Shuddhashar's  Issue 16 is published and ready for you to read.  We have articles on a range of topics related to our mission -- from climate change to the Rohingya refugees, and from a devastation in Iraq to the role of politics in the arts -- to name just a few. As always, we hope you will read ideas that inspire you to think, write, and act.