Søknad om digital/fysisk debatt 2021

Vi ber om informasjon om gjennomføring 2 uker før arrangementet finner sted slik at vi kan legge det ut på nettsiden vår og på Facebook.

Innvilgede midler utbetales i etterkant; rapport, faktura, bilag og eventuelle andre dokumenter skal sendes inn før midlene utbetales.

Spørsmål merket * er obligatoriske.

Tidsskriftet heiser regnbueflagget. Nytt nummer av Tidsskriftet har flere regnbue-artikler. Juni er nemlig Pride! Avalon Nuovo, som står bak forsiden, sier: «Ut fra egne erfaringer og erfaringene til andre LGBTQIA+-venner, tenkte jeg at jeg ville illustrere varmen og gleden ved å oppdage en kropp, enten det er ens egen eller kroppen til et annet menneske. For meg føles dette ganske sentralt i opplevelsen av å være skeiv, og det er en vakker ting å feire som del av Pride.»

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.

Tidsskriftdagen 2020

Tidsskriftdagen 2020 ble strømmet og du kan se den på vår Youtubekanal her.